czwartek, 19 lutego 2015

Spóźniony Dzień Kota



Do kociego boga.

Boże, który stworzyłeś dnia pierwszego kota,
Czy warto się było, tak dla niego kłopotać?

Odejmować piękna majowym wieczorom,
Pozbawiać wdzięku świt mroźną porą?

Zabierać majestat wyniosłym przestworzom,
Tajemnicę nieba zastąpić zwykłą zorzą?

I złączyć je razem ale tylko po to,
By kocie oczy mogły mienić się złoto?

By się przeciągnął w majestacie górskim,
Po tym jak o kanapę wyostrzył pazurki?
By mógł się łasić trochę niedbale,
I pracowicie drzemać, mrucząc wytrwale?

By łapy i wąsy, i ogon ci zdradził,
Że kot się na ciebie, zwyczajnie obraził?

boni




 

11 komentarzy:

  1. Boni! Jak dobrze, że jesteś! Zostaniesz na dłużej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana, ja z Wami jestem przez cały czas!

      Usuń
    2. W takim razie cieszę się, że nie zniknęłaś. Mam nadzieję, że reszta Twoich zwierząt taka śliczna jak koty. Odezwij się czasem! Uściski.

      Usuń
  2. Co jest? Zostawiłam komentarz...

    OdpowiedzUsuń
  3. A, już wiem! O ja durnowata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boni jaki piękny wierszyk. Tak rzadko piszesz, a ja uwielbiam Twojego bloga.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Boni, kochana, tak się martwiłam, że znikłaś! Dobrze, że dajesz znak życia i to takim pięknym wierszem:))) Bardzo się cieszę. Kociaki przeurocze:))))
    Ściskam mocno i odzywaj się czasem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Boni skierowała mnie do Ciebie Haneczka.
    Otóż poszukuję gęsich jajek do wyrobu pisanek , a podobno Ty posiadasz gąski.
    Czy w związku z tym, byłaby możliwość kupienia u Ciebie jajek ,od tychże gąsek?
    Jeśli tak, to bardzo bym prosiła o kontakt gardenia15@interia.pl
    Ps . a kociaste masz piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      chętnie bym pomogła ale mam tylko jedną gęś, która w dodatku najprawdopodobniej jest jednak gąsiorem. W każdym razie gęsich jaj jeszcze u siebie nie widziałam

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź.
      No raczej od gęsiora nie możemy oczekiwać żeby jaj dostarczył, ale niech się zdrowo chowa:)

      Usuń
  7. fajny blog chciałabym wpadać, ale nie wiem jak zaobserwować. Szkoda, bo też kocham wieś i koty . Uczę sie malować...POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :)